niedziela, 7 czerwca 2009

zimny letni dzień


dziś obudzil mnie telefon. Kilka miłysch słów, ale ogólnie byłam przerażona. Być moze nie bede musiala zbierac truskawek czy rozdawac ulotek ,tylko praca bedzie nie wymagająca starań, tylko najpierw muszę przejsc testy : hot or not. Jakies takie ciężkie te dni, długo nie mogłam usnąć ,tylko ta burza jakos tak kołysała. Kupiłam sobie herbatę o smaku Marshmallow, ona mi myśli rozjasni. Teraz czekam aż Basia zapuka do drzwi i jak na telefonie zaswieci sie czerwona kopertka. Ta nibieskooka modelka na 3 zdjeciu to Neska, a fotografowała zdolna basia

KOSZULA - ukradzionapare miesiecy temu- na zawsze z taty szafki; SUKIENKA- h&m; WISIOREK- od Sabatki; BUT- sh 

10 komentarzy:

  1. Ah, zakochałam się! Śliczne zdjęcia. Śliczna zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  2. biała sukienka + flanela to obowiązkowy zestaw w mojej szafie. trafiasz w mój gust, jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna buzia, a fotki bardzo klimatyczne. ja chcę tą kieckę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wisior piękny, a zdjęcia rewelacyjne...będę częściej tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. vyvalone kolory zdjęc i sceneria!

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowita sesja
    biała sukienka-bajka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie mi podsunęłaś pomysł na zestaw- to za sprawą tej białej sukienki z flanelą ;) Piękne psiątko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam właśnie Twój komentarz u - Maja's closet i znowu Cię znalazłam! Muszę Ci powiedzieć, że o Twoim starym blogu (wtedy aktualnym) dowiedziałam się z Zeberka.pl i na bieżąco go odwiedzałam... a potem długo nie dodawałaś wpisów i jakoś tak później już nie wchodziłam.

    ps1. Twój blog na bloblo był pierwszym szafiarskim blogiem jaki w ogóle zobaczyłam i między innymi dzięki niemu założyłam swój :)

    Ps2. świetny zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zauroczyłam się Twoimi zdjęciami!!! Aż nabrałam inspiracji na swojego bloga. A deszcz...dodał tylko uroku fotkom!:) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń