sobota, 20 czerwca 2009

JOY DIVISION JOY DIVISION JOYDIVISION JOY DIVISION JOYDIVISION JOY DIVISION JOY DIVISION od rana w glosniku


Cały świat jst piękniejszy procz tego, ze brzydka pogoda sie zrobiła, a chcialam powtorzyc trase rowerową, i w ogol no, milej z tym słonkiem. D. przyjechał, ja mialam pierwszy wyklad na kursie prawa jazdy, upichcilismy z damianowym wczoraj zamałopikantna zapiekankę i okazało się, że jedziemy na opener autem i ze wyjezdzamy w srodę pierwszego lipca; ) w dwa dni po wynikach matur ,mam nadzieje ze moja glowa bedzie juz spokojna na samym festiwalu. Zaraz się zbieram, bo zasiadłam w łóżku po przebudzeniu i zjedzeniu sniadania i tak wrosłam. Trzeba się wziąć do kupy a potem mamy jechać do Pinczowa czy gdzieś. Aaaaa ! wg. Instytutu Meteorologii  i Gospodarki Wodnej w  Gdyni od 2 do5 lipca ma byc bezchmurnie i pogodnie do 19 st.celcjusza. I oby tym razem sie nie mylili  !

opener juz za 10 dni ! jaramsiejaramsiejaramsiejaramsiejaramsiejaramsiejaramsiejaramsiejaramsiejaramsiejaramsiejaramsiejaramsie

9 komentarzy:

  1. Ah zazdroszcze strasznie tego openera! ze wzgledu na placebo glownie:)
    I uwielbiam joy division:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kto by sie nie jarał xd opener to moje marzenie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. opener w tym roku trochę uboższy. ale bedzie Moby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ha! i dzis tez byl Pinczow ;p pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama chcialam w tym roku wybrac sie na Opener'a. Ale kurcze cos nie wyszlo;) Fajny ten twoj blog!

    Zapraszam rowniez do mnie :

    http://jeadorefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. akurat też z rana słuchałam joy division;)
    tak będę widzieć niebo gdy się sesja skończy:D

    OdpowiedzUsuń
  7. mogliby powiedziec, ze 25 stopni bedzie od jutra do konca swiata. taka jestem zła na pogodę, że musiałam gdzieś napisać.
    janet p.

    OdpowiedzUsuń
  8. To do zobaczenia na opnen'erze;> (ja iana curtisa ostatnio użyłam sobie przed snem;)

    OdpowiedzUsuń