poniedziałek, 29 czerwca 2009

łut szczęscia pisze się przez t !


no i lista opener na foobarze, ktora sklada sie z piosenek ktore bede zgrywala na plytkę ma juz 365 pozycji. Wyjadam z duzego pudelka fioletowe Merci i zalatwiam na wsyztskie sposoby parking ,zebysmy mogli jechac autem, bo to ulatwiloby wsyztsko. Przesłuchaje nową płyte placebo a przed chwilą usunela mi sie cala notka i pisze od nowa. Ale juz mi sie nie chce, az tak produkować, więc zaraz kończę. Wczoraj z D., jedząc w pokoju na strychu zimną pizze, oglądaliśmy "Wszytsko Gra' Woody Allena, co mnie zmusiło do wrócenia do Zbrodni i Kary. Jutro wyniki matur. Wychodzę bo słońce parzy, a ja się tu kiszę, a dzis przeciez poniedziałek i mnostwo dostaw na ciuchach, zresztą , musze się już spakować.

miłgo dnia,xoxo 

8 komentarzy:

  1. 365 pozycji? chcesz okragly rok jechac nad to morze? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja ci zazdroszczę tego openera!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. zdane? :D jasne ze zdane co?

    OdpowiedzUsuń
  4. zdane,zdane i to jak, niezly szok;D a TY? UH ! ugadamy sie dzis !:D

    OdpowiedzUsuń
  5. To gratulacje zdania matury:)!!!

    a u mnie nowy post:)

    http://jeadorefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kurna wracaj już!

    OdpowiedzUsuń
  7. tez chce na openera:D ah zazdroszcze...szczegolnie PLACEBO<3

    OdpowiedzUsuń