czwartek, 18 czerwca 2009

melonowe cukierki i nagla decyzja o wyjezdzie do tarnowa i rychłym powrocie.



PIerwszy pomysł, na kolejne przezycie wakacyjnego dnia, to były rowery, kolejny pomysł -podróż do kielc w celu zakupienia za zarobione poprzez rozdawanie ulotek pieniadze ,papieru do naprasowanek, zeby zrobic sobie koszulki z napisem I love Paris, zorientowanie sie ze wszytkie papiernicze beda juz zamkniete i pytanie Basi : mowilas, ze trarnow  jest ladny? no i raz-dwa i o 18bylysmy juz w autobusie , udając studentki z legitymacją po drodze wcinałysmy melonowe cukierki, a z powrotem byłysmy tuż po polnocy. W ten czas zdazylam potwierdzic sobie ze tarnow jest ladny, zdazylysmy wdac sie w rozmowe z siwą panią w sklepie podczas zakupu panów z Gór, poznac romską rodzinę, i odpowiedziec małemu chlopcu, ze niestety nie mamy szlugcojgenów. Damian wszytsko pozaliczał i jutro wraca. Pozostaje mi się cieszyc do konca dnia i zaraz idziemy na nową trase rowerową .

czarne getry, bluza starego adidasa, tenisówki bez sznurowek -SH, biala duza koszulka damiana,  kolczyki z pianki i plastikowych koralikow, kupione w sklepie z antykami za 3zł : )

11 komentarzy:

  1. szczęściara z Ciebie że już sobie tak beztrosko podróżujesz! mnie oficjalnie wakacje zaczynają się jutro ale tak naprawdę mam je już od tygodnia.

    boska bluza, bardzo mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Basia jest piękna, o! :)
    lubię tu zaglądać i może to dziwnie zabrzmi, ale czuję moje klimaty;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluza! Ja o wakacjach narazie tylko marze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba będę miała słabość do końca życia do takich bluz. Fajnie wygląda z kolczykami. Podziwiam, ja nie wiem jakie kolczyki dobrać do stroju.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz ;] Podziwiam takie osoby jak Ty za ten niesamowity gust i wyczucie stylu.
    P.S. Chodzę do szkoły do Trn ;];] pzdr:))

    OdpowiedzUsuń
  6. anonimowy !! A kojarzysz tą uliczkę w ktorj są zdjecia robione? Jest jakas niebiezpieczna albo coś, bo my to juz sobie historie dopisywalysmy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. No wlasnie nie kojarze tej uliczki, zatstanawialam sie gdzie to moze byc... -,-

    OdpowiedzUsuń
  8. To wyżej to ja, 'anonimowy' :))

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawde nie jest trudno obrocic zdjecia zeby normalnie je ogladac. bylby to mily gescik w strone publiczki, ktora cie oglada. pliss stawiaj sie w pionie!

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze zdjęcie ulica św.anny ;)
    joł joł, tarnów miasto blokersów pozdrawia! ;p

    ps.odważne jesteście, do tarnowa to bym sie zapuszczała, haha :p

    OdpowiedzUsuń