sobota, 27 czerwca 2009

ja lubie zabkę- ja nawet kocham ją (..) bo dzięki zabce dzięki zabce oszczedzamy czas !

Dziś obiecane zdjecia sprzed dwoch tygodni ze spotkania 'znow pod zabką -we cztery' czyli Sara Asku, Iv i Mars znow razem ; ) .

Aaaa dzis  skrot informacji. O 6 obudzil mnie grzmot. Byl przerazający, musiało uderzyć gdzies blisko. Na kolacje były omlety przygotowane po francusku z groszkiem przez p. A. Teraz siedze i czekam D. ktory dzis ma wrocic. A wczoraj był 26! A w 2006 roku dwudziestego szostego o godiznie 14:16 zaczelismy byc z panem D. I od tego momentu zaczęłam zyć w piękniejszym świecie. Za trzy-cztery dni jedziemy na opener. Okazalo sie ze wyniki matur są 30 . Wczoraj byłam na pierwszej jezdzie. Jechałam po jakichs wsiach kolo buska, piszczałam zamykałam oczy i ostro hamowalam jak widzialam ludzi na rowerze. Ale jeszcze się nauczę. MJ zmarł 25-ego, a dzien wczesniej S. zorganizowala w busku festiwal wymiany  ubrań, dzięki czemu zarobilam 75 zł , ale tez zakupilam lnianą tunikę, czarne przecierane spodnie z dziurami, cytrynowe rajstopy i brązowe sandały .

7 komentarzy:

  1. Powiedz proszę, jakim aparatem robisz te wspaniałe zdjęcia?
    Jestem właśnie na etapie kupowania.
    Kocham to, co oglądam na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  2. każde zdjęcia robione są innym aparatem. Niektore zdjecia robi B. swoim Nikonem, te np. są robione aparatem Iv, ktory nie jest az tak dobry jak aparat B., a niektore są robione moim słabiutkim starym poczciwym Premierem : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Marsie drogi, a gdzie to takie festiwale ubraniowe sie w busku odbywaja? bo ja tez bylabym chetna, jakbycos!

    OdpowiedzUsuń
  4. a kto pisze? ; > poinformuje jakby co, bo byla mowa o kolejnych edycjach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a taka jedna Gabrysia, na pewno mnie nie kojarzysz, bo ja sie tu cichutko przygladam od jakiegos czasu i udaje ze mnie nie ma. a wogole to bylo tak, ze adres bloga mialam z Twojego lasta, a lasta mam z lastowych znajomych Twoich znajomych, a Twoich znajomych mam od innych znajomych, i tak jakos to wyszlo ze podpatrywalam sobie niesmialo tego bloga troszke. no a potem sie okazalo ze z moich okolic jestes. swiat jest maly ;)

    no i, totez jakby cos, to: http://last.fm/user/kupmiperkusje/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ahhh, no to nastepnym razem jak bedziesz cos komentowala to podpisz sie normalnie ze Gabrysia, to sie poznamy:)) Bede pisala w notkach jak bedzie sie zblizala kolejna akcja z wprzedawaniem ciuchow. ps.Widzialam Twojego deviant/dig/arta podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. a dziekuje, bawie sie w takie kolazowanie od pewnego czasu :) ostatnio nic nowego nie dodawalam bo mialam male problemy z komputerkiem, ale nowosci mam cala szuflade, takze powolutku bede wstawiac, zapraszam :)

    na pewno notki nie przeocze, bywam tu ostatnio dosc czesto ;)

    OdpowiedzUsuń