środa, 12 stycznia 2011

własnie coś zobaczyłam i sobie uświadomiłam i jestem zła i wściekła i nie chcę już prowadzić bloga. Wstawiłam jakiś fejsbukowy szajs w moje 'html' i nie mogę tego usunąć i teraz wprowadza jakieś zakłamania pod każdą moją notatką. Po drugie, przglądałam stare notatki i zobaczylam, ze zdjęcia ze starych notatek mi poznikały! Lubiłam sobie czasem przysiąść i przeglądać bloga jak album ze zdjęciami, a teraz pousuwały się. Pewnie jakiś serwer, z którego wtedy korzystałam, do uploadowania zdjęć - padł. Nie chcę już prowadzić bloga.

8 komentarzy:

  1. Nie rób tego, szkoda kończyć tak świetnego bloga. Zawsze czekam z niecierpliwością na twoje wpisy i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obyś zmieniła zdanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieeeee, nie rób tego:) Miło się czyta. Albo chociaż przenieś się gdzieś indziej:)

    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak powyżej ^^ liczę na kolejne notki :)
    Może to znak i zachęta na wprowadzenie zmian na blogu ?!(spójrz na to w ten sposób) :)

    Pozdrawiam
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znikaj, jako jedna z niewielu byłaś tak prawdziwa...

    OdpowiedzUsuń