piątek, 7 stycznia 2011

"(...) obliczył, że z kamienia użytego do budowy trzech piramid w Giza mógłby otoczyć całą Francję murem wysokości 3m i szerokości 30 cm. "

na dzień dzisiejszy (7/01/2011 godz.14:58)
Słucham dyskografii The Smiths, z panem D. mieszka mi się bardzo dobrze, oboje śpimy w ślicznych opaskach na oczy , które kupiłam na ciuchach. Wczoraj spędziliśmy cały dzień w łóżku przy jednej pizzy i TVN'ie bo fundował moc atrakcji z powodu święta Trzech Króli. Wieczorem siadłam do nauki. I parę dobrych godzin pouczyłam się. Dwa dni temu po raz czwarty oblałam egzamin na prawo jazdy (mimo, że każdy z rodziny przy opłatku życzył mi zdania), w przyszłą sobotę mam ustalony kolejny termin. W poniedziałek kończy mi się przerwa swiąteczna - i ..
do pracy rodacy!
Dziś robię sobie dzień nauki i chyba nie idę wieczorem na imprezę.
Już teraz żałuję , że nie zrobiłam sobie listy postanowień noworocznych.



*suszona skórka pomarańczowa w słoiku po Jacobs Cronat Gold*

znalazłam dwa piękne blogi



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz