sobota, 29 stycznia 2011

gry planszowe i inne.

Gry do których nie potrzeba komputera. Można miło spędzić czas, patrząc na siebie a nie na monitor. Można się wciągnąć i grać godzinami. Można się pośmiać, ale i pokłócić o rację. *uwielbiam*

Monopol, który kupiłam D. na urodziny i karty muminkowe, które kupiłam w wakacje na ciuchach : )
Miniony tydzień, miałam strasznie ciężki. Staranie się o stypendium a więc: zaliczenia, kolokwia, poprawianie ocen i nieprzespane noce. Na domiar wszystkiego popsuł mi się komputer, i teraz siedzę na nie-swoim. Ostatnio nauczyłam się grać w tysiąca, dlatego też teraz zmykam do grania i do wypoczywania - póki mam weekend i nie ma żadnych egzaminów w pobliżu : D

ps. chciałabym mieć więcej gier planszowych!

4 komentarze:

  1. Wypróbuj "prawo dżungli" (http://www.planszomania.pl/zrecznosciowe/716/Prawo-dzungli.html) :) jest świeeetne

    Pozdrawiam ciepło znad morza:)

    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany rany, ale za takie karty, to ja bym się dała pokroić i posolić! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać twojego bloga!
    Zapraszam do mnie!
    http://ohsocarmel.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki fajny blog :) fakt, ciężko jest rozpoznać się "co gdzie i jak" ale podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń