piątek, 13 marca 2009

parada!


mówiłam?, mówiłam już o tym , ze moje zycie toczy się ostatnio w okół czekania na weekend aż zobacze sie z damianowym, na ściagniu płyt z indipeszyn na chodzeniu po szkole, przed i w trakcie na okienku na nowy ciuchex i mysleniu o wakacjach. a przy dzisiejszym słońcu nie trudno nie myśleć o wakacjach i jeszcze dodatkowo jak podają kolejne gwiazdy openera i już chce ci się tam być. jakoś ostatnio zaniedbuje ludzi i czas.  jaaaak marudze. słońce jest niesamowite , taaaakie jaskrawe , a sznurek przychodzi dziś na noc. będzie wino i nocne słuchanie trójki, -ania zdała dumnie egzamin. dzis juz bylam z powrotem w domu już o 10, cóż za świat. próbne matury  zorganizowane bez imaginowania.
jak wkladałam zdjęcie to mucha jakaś mała chciała mi wpaść do oka ale zatrzymał ją tusz do rzęs do którego sie przyczepiła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz