poniedziałek, 17 czerwca 2019

Notatki z ostatniego miesiąca. / starą fotografię znalazłam w ubiegłym tygodniu na parkingu pod katedrą

18.05.2019
No dobra, pełnia jest w skorpionie, a niedziela? handlowa?"

25.05.19 
Skąd we mnie tyle wstydu?

Federalna Służba bezpieczeństwa Rosji aresztowała Sencowa 11 maja 2014r, tuż po aneksji Krymu. Wcześniej pobito go we własnym domu, rozebrano i grożono mu gwałtem.
Duszono go plastikową torbą, aż stracił przytomność i porwano do Rosji.  Przetrzymywany w kolonii "Biały Niedźwiedź" na północy Rosji domaga się wypuszczenia na wolnośc 64 obywateli Ukrainy przetrzymywanych z powodów polityczych.
Skazano go na podstawie zeznań wymuszonych torturami. Organizacje praw człowieka uważają go za więźnia politycznego. Zakładnik Kremla, jeden z kilkudziesięciu zatrzymanych na Krymie i w Donbasie Ukraińców, których władze w Kijowie uznają za zakładników Kremla. Nagrowa Saharowa za wolność myśli. #SAVEOLEGSENSOV #ReleaseOlegSentsov

 26.05.19, Dzień Matki

"Oglądała pani film jak kobieta tańczyła kankana kowbojom? Oni się potem nawet rozebrali, ale nie zrobili nic głupiego. Poszli do domu. I ona też do domu poszła." 

30.05.19
Gołębie jadły wymiociny lampasa, a w bramie drugiego dworku na Ogrodowej rośnie passiflora.

3.06.19
Jak się cieszę,  że mam suczkę, która sika tylko wtedy jak jej się chce sikać

6.06.19 DZIWNA INFORMATYCZKA
Może wszyscy informatycy są dziwni? Przedstawiam się jej bo mówi mi na pani, uśmiecha się słysząc moje imie i dalej mówi na pani.

07.06.19
Słucham Nirvany. Dobrze mi się to kojarzy, z beztroską i wakacjami (...) Raz obudziła mnie Nirvana. "The Man who sold the World". Chodziłam po pokoju, zawsze wstawałam pierwsza, szukałam majtek, telefonu, narzucałam lekką sukienkę i zbiegałam na dół wilgotną klatką schodową i wychodziłam na rozgrzany chodnik Krakowskiego Przedmieścia. Szłam powolnym krokiem na Staszica. To było 6 lat temu. I tak mi się kojarzy Nirvana. 
Jak poznałam Małpę w Puszczy pomyślałam, ze wygląda jak Kurt Cobain. Potem wszytsko się pozmieniało. 
Wylosowałam Papieżyce w tarocie na dzisiejszy dzień. To kobieca mistyczna energia. Wczoraj głupca. I wydałam olbrzymie pieniądze, których nie mam, na płyty winylowe, koszyk truskawek i 4 litry białego wina.

"WHO KNOWS?
NOT ME

WE NEVER LOST CONTROL
YOU'RE FACE TO FACE
WITH THE MAN WHO SOLD THE WORLD"



08.06.19
Katalog roślin. Ale to dziwne. Jak katolog ludzi. Katalog psów.

"Wiesz, że grzech to nie czynienie zła a nie czynienie dobra? Mogłeś czynić dobro a nie czyniłeś. Nie ma większego grzesznika."
Pamiętam, że już jako dziecko czułam, że mówienie grzechów, komuś kto też grzeszy jest dziwne.

Chciałabym mieć małą działkę w ciepłym kraju z widokiem na morze, którą mogłabym odwiedzać kilka razy do roku. Kąpać się przed nią (w tym morzu). Zapraszać lokalnych, z którymi bym się przyjaźniła.
  
11.06.19 WTOREK
Czy w logotypie Lasów Państwowych jest choinka czy piła do cholery. Bo na prawdę nie jestem w stanie określić. A może chodziło o dwoistość?


12.06.19 ŚRODA
Próbuję znaleźć, gdzie otowrzą się pliki z urządzenia, które podpięłam pod komputer w pracy. Nie ma czegoś takiego jak "Mój Komputer" już? Szukam i nie ma.

13.06.19
Seweryn zawsze mówi,  że rano "jeszcze nie wstał"
.  Że ciężko mu coś robić, gadać. Jest rozkapryszony, że dopiero wieczorem robi się aktywny. Ja mam zupełnie odwrotnie i mogę to z pełnią świadomością stwierdzić jak już powoli dobijam 30 roku życia. Rano często, budzę się z energią, której potem już nie mogę znaleźć przez cały dzień.


Jestem znerwicowana. Nie wiem dlaczego. Mam już tego dość. To też mnie denerwuje.

14.06.19
Jak przyrządzam używki. Mam bardzo skupiony wzrok i spokojne myśli. Spokojnymi rękami, spokojnym ruchem wsypuje to Mate, dociskam dźwigienkę włoskiej kawiarki w której z braku laku robię napar. Tak samo jak skręcam papierosa, albo nalewam wino, albo robię kawę. Moje oczy mówią - tak, to już zaraz.

Pierdzielone kablowisko! Wszystko mi się przez nie wylewa!


16.06.19
O matko, jak my pięknie żyjemy.
JARA SIĘ KONSUMPCJONIZM. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz