czwartek, 7 czerwca 2012

mały shopping.



Postanowiłam sobie coś sprawić. Postanowiłam sobie coś sprawić, bo dawno sobie nic nie sprawiałam. Postanowiłam, bo wiele godzin spędziłam na kończeniu trzeciego rozdziału pracy licencjackiej. Siedziałam do świtu, ale wreszcie oddałam trzeci rozdział. Powoli dobijam do mety. Został mi już tylko wstęp i zakończenie. Za wstęp się już zabrałam.  

A więc zrobiłam sobie nagrodę, i z nadzieją, że lada dzień dostanę wypłatę kupiłam sobie piękne spodnie dresowe w hm-ie. Bardzo mi się spodobały! Są wakacyjne, kolorowe i bardzo wygodne! Już sobie wyobrażam jak w nich biegam po plaży przy zachodzie słońca! haha! Oprócz tego, że sobie poprawiłam humor, to na dodatek wsparłam wraz z haemem młodych artystów i ekologię. Bo dresik ma wzór zaprojektowany przez młodą artystkę Saskię Pomeroy (o której wyczytałam już wszystko co się da! -klik- , początkowo myślałam, że to skandynawska artystka, jakoś tak skandynawsko skojarzył mi się wzór i imię artystki) i zrobiony jest z BIO-bawełny. haha! No i koronkowy Top z Cubusa. Niestety nie miałam zbyt wielu rozmiarów do wyboru, bo ten był ostatni. Przy rozmiarze S, mój biust uzyskuje w tym topie efekt push-up. 

Obie rzeczy tak ładnie się razem prezentowały, że musiałam zrobić zdjęcie i się z Wami podzielić.


 Dziękuję za uwagę! haha! : )

16 komentarzy:

  1. piękne pięknie! a spodenki za mną chodzą nadal!!! ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, takie sprawianie sobie czegoś po zasłużonej pracy zawsze jest najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, takie sprawianie sobie czegoś po zasłużonej pracy zawsze jest najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. często robisz zakupy w sieciówkach, galeriach, zwykłych sklepach? czy raczej szukasz ciuchów w lumpeksach??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazwyczaj w ciuchlandach. Większość brań mam z lumpeksów. Ale w sieciówkach i galeriach też często kupuję. Jestem ubranioholiczką, i uwielbiam jak coś nowego pojawia się w mojej szafie! Moja mama kupuje mi mnóstwo ubrań w ciuchlandach. Jak jestem w domu pokazuje mamie na jakie rzeczy teraz poluję, co mi się podoba itd. i zazwyczaj trafia w mój gust. Zawsze dzwoni opowiada jak coś wygląda, robi zdjecie , wysyła mmsa i pyta czy chcę. Zawsze jak wracam do domu czeka na mnie cała górka ubrań! Och, jak ja ją kocham!

      Usuń
  5. ile kosztuja te gacie:)))??

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś moja inspiracją.
    W jakich miejscach masz tatuaże? Zastanawiałam się nad zrobieniem... Ale mam wątpliwości. Co o nich sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ważkę w talii i na stopie herbatniczek ; ) Lubię swoje tatuaże! Ale sądzę, że trzeba się nam nimi zastanowić. To jest jednak na całe życie i lepiej by było nie żałować!: )

      Usuń
  7. Super masz z mamą i z tymi ciuszkami :D
    Juz kilka lat chodzi za mną kilka opcji tatuaży, to chyba moge być ich pewna na całe życie Choć czasami mam wątpliwości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że warto się przełamać i odważyć!

      Usuń
  8. Zakupy są fantastyczne! Mogłabyś podać cenę tego topu z cubusa?

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokażesz na blogu inne albumy takie jak ten z Londynu? Albo inne scrapbookingowe rzeczy, które tworzysz lub stworzyłaś? Jesteś niezwykle inspirującą osobą! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. pokazuj te tatuaże Marcysia! :D i co do Cubusa - ostatnio też zrobiłam tam większe zakupy, a z kolekcji letniej to wszystko mi się podoba <3 (i te promocje na majteczki, huh!!)

    OdpowiedzUsuń