czwartek, 8 grudnia 2011

kilka piosenek na dziś

i na koniec mój budzik -

5 komentarzy:

  1. Księżniczka Koziego Grodu11 grudnia 2011 13:49

    Marcelino, bardzo lubię Twój blog, traktuję go jako źródło super muzyki, filmów i ogólnie pojętej inspiracji.

    Od strony technicznej, czy jako Twoja wierna czytelniczka, mogę prosić, żeby linki otwierały się w nowym oknie (na pewno da się to ustawić)? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. KKG - Baardzo mi miło, że mój blog może kogoś inspirować! : )) Zaraz spróbuję to ustawić. Nie wiem czy mi się uda! : D

    OdpowiedzUsuń
  3. hej Marcysia!
    również od baaardzo dawna czytam Twojego bloga, muzyka i filmy, które polecasz są świetne. nie wiem czy oglądałaś film "Mój przyjaciel Hachiko" jest cudowny i wzruszający. Ryczałam przez jego połowę. Obejrzyj, polecam :)
    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :)
    Stało się coś,że "Cię tutaj nie ma"? :(
    Mam nadzieję,że wszystko w porządku.
    Przy okazji życzę Wesołych Pogodnych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku :) Niech wszystko ułoży się jak sobie zaplanowałaś.
    Pozdrawiam
    Pati

    OdpowiedzUsuń