czwartek, 1 grudnia 2011

12.

piosenki na dziś



9 komentarzy:

  1. Grudzień będzie fajny!! Nic się nie martw! Też otworzyłam dzisiaj kalendarz adwentowy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dodałaś posta o 12.12 to musi być dobry miesiąc! :)
    http://www.youtube.com/watch?v=budTp-4BGM0

    - I

    OdpowiedzUsuń
  3. I. - o rany ! faktycznie o 12.12 i kompletnie przypadkowo jako tutułposta wpisałam '12', bo nie miałam innego posta.

    Piosenka piękna. Słucham w kółko! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Twoje nastawienie :)Zaraź mnie nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. na dobry początek grudnia zrobiłakm dziś Twoją szarlotkę sprzed kilku postów - pychota!:) dzięki!:D pisz częściej, bo naprawdę, w prosty sposób inspirujesz!:) przesyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. zmiana pościeli poprawia życie:)) zazdroszczę nic nie robienia Marcelinko.. po co wykładowcy i ćwiczeniowcy są tacy okropni i wymagający:(

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ty jesteś fajna Marcysiu... <3 inspirujesz mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. http://marsdilajt.blogspot.com/2011/11/z-pola.html
    czy ta kurtka, kora masz na zdjęciu jest Twoją kurtką zimową?
    Gdzie ją kupiłaś, jest cudowana;))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy - To jest kurtka przejściowa. Ma niby w środku takiego misia, ale same rękawy są cieniutkie. Teraz póki nie ma jeszcze dużego mrozu to czasem w niej chodzę.
    Tak. Potwierdzam- Jest śliczna. ; ) Moja ukochana. Kupiłam ją w ciuchlandzie, ale była jeszcze z metką. Jest firmy TU .

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń