niedziela, 5 kwietnia 2009

natalie portman's shaved head w dalsym ciągu



czy? czy? czy? powiedz mi jestem na tyle emo z moimi paznokciami ? słucham nową płytę bajzla. w porownaniu do poprzedniej to zawiodłam się. ale moze jeszcze sie osłucham. duży plus ze sporbował sie po polsku. zobaczymy. Zaraz wracam do prezentacji bo dziś probuje coś ją skrócić i uświetnic i bardziej pod temat skonfigurować. a! moje plakaty imprezowe tak piękne ze az na innych blogach można je spotkać. milo miło, ale jeszcze chwila i zacznę się o prawa autorskie ubiegać, demyt ! ; D  Przyjechala moja kuynka z zaproszeniami na ślub na sierpień. kurna pamietam jak trzy lata temu bylam z nią na jakimśtam weselu ona wlasnie byla po maturze wyszlysmy bo chciala zapalic i zaczela mi opowiadac ze costam z chlopakiem swoim coś zle, ze dlatego bez niego dzis jest, już wstawione bylysmy lekko. no a tu dzisiaj z nim przyjezdza ze slub ze wogole, rany swiata.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz