czwartek, 28 stycznia 2010

AMERICAN LEVI STRAUSS

Ostatnie dni, choc meczące, mineły bardzo miło, zaliczenia dostałam ze wszytskiego, i to tylko z dwoma trójami (wf i łacina), między zaliczeniami uśmiałysmy się z Marlenka ze wszytskiego co się tylko da, a  od D. dostałam misia przytulankę. Poszłam dziś oddać krew, minęły trzy miesiace od ostatniego oddac więc ruszyłam w stronę placu litweskiego a tu -mam za malo hemoglobiny. A ostatnio wsyztsko było okej. Pan doktor się przeraził , powiedział że póki co krwi oddać nie mogę, zalecił białkową dietę, przepisał mi żelazo i dodał 'czarne stolce' ; o oranyświata!   Brr, na koniec - zagadka - autobus, spoznil sie 20 minut (na 21:28), czy porzyjechał, o 15 minut za wczesnie (na 22.04)? ale umarzłam!;((((  Drażni mnie ta zima!

Ps. Agnieszka, jak czytasz, to wszytskiego najlepszego, a pena oddam Ci przy najbliżej okazji;-* , i jeszcze jedno pees, podcięłam sobie końcówki. I nie mogę przeboleć tej decyzji. Tyle zapuszczałam te włosy, a końcówki wyniosły mnie 15centymetrów

8 komentarzy:

  1. świetna bluza, vintage czy nowa?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szafa madziary: vintage ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę Ci bardzo ! nie dośc, że mój ul. kolor-szary to jeszcze ulubiony wzór- paski- noś ją dumnie bo śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. i kto Ci brwi robi?


    ;(

    no ładnie, niestety;p

    OdpowiedzUsuń
  5. jakież Ty masz nogi dziewczyno łaaa. Bardzo dobrze zrobiłaś z włosami będą Ci bardzo wdzięczne i zdrowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale zajebisty look! CUDNIE wyglądasz, na maxa mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dominika : wspólokatorka;-), ale wiesz co, ostatnio nie bylam zadowolona z jej zabiegu, bo brwi podchodzily trochę pod panią S. czaisz? ; > i trzeba bylo uzyc kredki;p

    OdpowiedzUsuń