środa, 6 maja 2009

-sooo lovely, it feels so right ! -how sweet it is to be loved by you!!!!!!!!!!!!


no i mam bilet na opener. jak ja lubie to uczucie;) jutro znow kogos oglaszają. cienie szans i nadziei ze to moze pete , yeah yeah yeahs, albo does if offend you, yeah?, bo mają luki w trasie. ale bilet jest i nikt mi już go nie odbierze. i będą wakacje i będzie upał i to wielkie pole i piwa za cztery kupony. Już czuję ten kurz w powietrzu i basy w głębi uszu! Pojutrze, a w sumie to juz jutro -matura z niemieckiego. Dać, dam radę, ale poczytam jutro  jakieś słówka, zeby na drugi dzień wstać i to roztrzaskać. Gardło mnie boli coraz bardziej. Jutro wos. B. i A. -nie poprzewracajcie się z pośpiechu;* . Ja się kładę bo podam na pysk.

(na zdjęciach z poljanną: ) )

1 komentarz:

  1. zchujowacenie mózgowia. wiesz, że arkusz od wosu miał ładne fioletowe nalepki? i brzydką mapę w środku?

    je te souhaite bonne sante pour ton bac en allemand! w sensie że ci życzę trop beaucoup gros powodzenien in dajne maturen zdojczen. si, si, czika! :*

    OdpowiedzUsuń