czwartek, 22 września 2011

na dzień dzisiejszy... cz.2



1. jak chciałabym spędzić dzień?


2.jak chciałabym wglądać?



3. co chciałbym zjeść



4. w jakim miejscu chciałbym żyć?


5.jakie ubrania bym wybrała?


Zdałam egzamin poprawkowy na czwórkę. (Opłacała się nauka on-line z dziewczynami na skype!). Wnajęłam z D. kawalerkę (!) - juz niemogę się doczekać jak ją urządzę po swojemu. Póki co wgląda bardzo słabo, ale staralimy się znaleźc coś taniego:) D. powiedział, że jak jestem wróżką, to uda mi się zmienić to w coś ładnego. No więc muszę uruchomić swoje magiczne moce:) Najważniejsze że jest własno:):* Kupiłam sobie też rower. Oryginalny holender. Też trzeba go jeszcze trochę ztjuningować, ale już nie mogę się doczekać jak będę nim jeździła codziennie rano na uczelnię. Uważam, że jeżdżenie rowerem jest ekologiczne, zdrowe i europejskie a to że w chwili obecnej od jakiś 2-3 lat, bardzo modne - to dodatkowy plus, haha. Teraz rower czeka na mój przyjazd w Lublinie u Amelki. ( dziękuję!)

PS. a zaraz zabieram się do oglądania - klik -

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz