wtorek, 19 lipca 2011

polecam



W ciągu ostatniego tygodnia obejrzałyśmy z Basią kilka filmów. Któregoś dnia, jak jej mama ujęła rozświetliłyśmy pokój świecami, piłyśmy czerwne wino z kieliszków i w końcu wylądowalyśmy w jednym łóżku. : D Tak wyglądają nasze wieczorki filmowe. Raz u mnie, raz u Basi. Niektóre filmy widziałam po raz pierwszy, niektóre po raz kolejny. Każdy z nich inny, każdy z nich polecam.


Blue Valentine (2010)


Co Gryzie Gilberta Grape'a /What's eating Gilbert Grape (1993)

Czekolada/ Chocolat (2000)


Piękna i Szalona / Crazy, Beautiful (2011)


Wszytsko w porządku/ The Kids are All right (2010)


Absolwent / The Graduate (1967)


2 komentarze:

  1. Już się zastanawiam kiedy obejrzę "Blue Valentine" i "Wszystko w porządku"- po przeczytaniu recenzji myślę,że nie wyłączę filmu po pierwszych 5min.:)
    Inne polecane filmy widziałam.
    Pozdrawiam i czekam na kolejne wakacyjne posty :)
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałam 'Piękna i szalona' - fajny, ale nie porwał mnie jakoś. mam zamiar obejrzeć w najbliższym czasie 'Czekoladę' i mam nadzieję, że spełni moje oczekiwania :D

    OdpowiedzUsuń