środa, 15 września 2010

wczesna jesien.


Wczesna jesień to moja ulubiona pora roku. Jeszcze nie ma dużego zimna, jeszcze nie ma pluchy a są piękne kolorowe liście na drzewach. Nie jest za gorąco i nie jest za zimno. Jeże tuptają przez ulice. Zaczyna się szkoła/ uczelnia. Zawsze po wakacjach nie mogę się doczekać szkoły. Na samym początku jest bardzo miło i przyjemnie;)). Można chodzić w ciepłych sweterkach bez kurtek, powoli można zakładać wiązane trzewiczki, a ja zaczynam uwielbiam rudy i czerwony kolor.

A co do zdjęć. haha! Saga Zmierzch- zamówiłam tą książkę na allegro. Już używaną,- za 11zł. Trwa szał nastolatek, ale zanim się zaczął, pamiętam, że znajomi czytali ją. Obciach , obciachem - ja jestem ciekawa i ją przeczytam.;*


1 komentarz:

  1. Czytaj bo fajna książka i fajna jesienna pora na jej czytanie. Ja szczerze mówiąc tez uważałam na początku, że to obciach ale w sumie nawet mojej mamie się spodobała ta opowieść więc coś w niej jest.

    OdpowiedzUsuń