środa, 11 listopada 2009

szarpały Ciebie trzy orły czarne, chciały Cię wpędzić w groby cmentarne, potęgi wogow dzis się rozchwiały a Ty żyjesz orle biały. Lubie mleko i delimę






Wczoraj wylądowałam finalnie w akademiku u Madzi z niezdrowymi ilosciami alkoholu gdzie Partyshank nie był powszechnie tolerowany, ale ogólnie było milo;). A zdjęcia sprzed paru dni. Robiła Agnieszka. Robię sobie herbatkę ,ogarnę się uczeszę włosy i wieczorem idę do kina na Rec2 z D. Skłamałabym mówiąc, ze się nie boję,


sweter-hm, cala reszta czyli szalik, grube rajstopy, buty i niegrzeczna zbyt obcisła spódniczka -sh. Warkoczyk robiła współlokatorka Madzia, a opaskę pożyczyła wspólokatorka Iza. A kokardka -to ta którą miałam na szyji na maturze z hist sztuki ; )

9 komentarzy:

  1. swietny sweter, ja jestem fanką mleka 3,2%

    OdpowiedzUsuń
  2. świąteczna galeria ;D
    słodziutka marcysia, i dolewkę jakiegoś kakała w kfc wzięła

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznieeeeee wygladasz..szkoda, ze nie odp na moje wiadomosci...

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz przeuroczo z tą kokardką:)a wilczy sweter rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  5. masz sweter moich marzeń! :D kiedy go kupilas i w ktorym H&M? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Twój sweter jest urzekający. Niezaprzeczalnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sara: to zapętlenie z czasem obowiązkami i przyjemnosciami, a przedewszytskim brak kasy na koncie i nie mozliwosc wysylania smsów z bramki sms do Ciebie! <3
    Paulina : kupiłam go z tydzien-dwa tyg. temu w Lublinie w Plazie ; )

    OdpowiedzUsuń